Pages

Wednesday, August 25, 2010

Mesyuarat Pertama Keluarga Haji Latif 2010

Pak Teh Haji Abdul Rani dengan Mak Teh


Pak Cik Haji Nazri Haji Abas
Pak Uda Tuan Haji Awang, Hajh Khadijah, En. Fauzi

Ayah Cik Haji Radhi dan En Latif







Pengerusi kali kedua perjumpaan keluarga Haji Latif ialah Tuan Haji Zambri lebih dikenali dengan nama haji Awang, telah mengada mesyuarat pertama di rumahnya di Subang Jaya. Mesyuarat itu dihadiri wakil-wakil keluarga daripada keluarga Haji Majid, Haji Abas dan Rokiah yang tidak hadir wakil dari keluarga Roshidah. Majlis perjumpaan keluarga Haji Latif/Teh Mahwi akan di adakan di Kuala Kangsar bertempat di masjid Sayong Tengah tempat asal keluarga Haji Latif. Haji Latif dan Teh Mahwi berkeluarga di Sayung Tengah dan tempat bersamadinya di kawsan masjid Sayung. Tarikh majlis itu adan diadakan pada 21 Novembar Hari Sabtu bermula dari pukul 9.00 pagi hingga pukul 4 petang.

Majlis itu adakan berunsur keagamaan yang dipenuhi denganbanacaan yasin dan tahlil, ceramah agama, kuiz agama dan keluarga, persembahan nasyid, cerita-cerita dari setiap keluarga dan beramah mesri di antara keluarga. Setiap ahli-ahli keluarga dikenakan yuran penyertaan sepuluh ringgit bagi orang dewasa dan lima ringgit bagi kanak-kanak sekolah rendah dan menengah. Pelajar IPT dikenakan sebagai orang dewasa.

Jawatan kuasa urus setia di ketuai Pengerusi Haji Awang, Setia Usaha Abdul Latif, Bendahari Dato Zainal Abidin, dan Perhubungan Haji Nazri. Lain-lain jawatan urus setia akan diumumkan pada mesyuarat kedua yang akan diadakan di Kuala Kangsar Bukit Chandan di rumah Haji Noran pada hari raya ketiga sebelah petang. Diharapkan sesiapa ahli keluarga Haji Latif yang ada masa lapang dijemput mengahidiri mesyuarat tersebut




No comments:

Post a Comment