Pages

Sunday, September 4, 2011

Dari Pakde mengenai Hari Keluarga

Saya Pakdenoran, Haji Ahmad Noorhani sebagai pengerusi Keluarga Keturunan Imam Kolah, mengucap terima kasih semua AJK Keluarga dan Hari Keluarga kenana menjayakan majlis ini dengan jayanya, juga kepada semua ahli keluarga yang hadir dan kepada semua yang memberi sumbangan sama ada tenaga, idea, masa dan kewangan bagi menjayakan majlis ini, terima kasih dan selamat hari raya maaf zahir batin.

2 comments:

  1. Selamat Hari Raya Pakde....alhamdulillah apabila rancangan nak satukan keluarga mencapai sasaran walaupun masih ada yg tidak dpt hadir macam saya. Terasa rugi yang amat sangat mudah2an dilain kali saya dapat menyertainya....tahniah buat semua AJK yang merealisasikan impian keluarga Imam Kolah....

    ReplyDelete
  2. Salam dan Selamat Hari Raya ... memang happening perjumpaan ni .. tahniah kepada AJK yang telah bertungkus lumus memastikan kejaayaan majlis ini... bagi saya yang berkesempatan hadir mendapat satu iktizam baru untuk lebih mengenali siapa diri selama ini.. insa Allah jika ada lagi majlis yang seumpama ini Insa Allah saya cuba menghadir kan diri... akhirkata salam hormat dari saya serta keluarga - Azman binti Hamimah binti Abu Kassim bin Chu Osman bin Imam Kolah.

    ReplyDelete