Pages

Saturday, April 11, 2009

Abdul Malik bin Zambri bin Hj Majid bin Hj Latih

Saya terjumpa salah seorang keluarga Imam Kolah tertinggal dan terpinggir rupa-rupa nya orang Singapura. Saya mengucap syukur dan terima kasih kepada keluarga tersebut yang mahu menghubungi saya melalui blog ini


Assalamualaikum wr.br.
Yg saya hormati Hj Ahmad (aka Pakdenooran) berikut adalah kenyataan keluarga Hj Zambri dgn
Isteri Pertama di Singapura .
Bernikah dgn Isteri pertama Hajah Umirah Bte Tarban (ktn Jawa) pada tahun 1960 dan berpisah
pada thn 1964. Dikurniakan hanya seorang anak lelaki - Abdul Malik Bin Zambri pada thn 1961.
Abdul Malik bernikah dgn Rohani bte Yatim pada thn 1982 dan dikurniakan 3 anak perempuan dan
seorang anak lelaki. -
1. Ustzh Nurdiyanti, 26 thn sedang mengajar di Sri Ayesha Islamic School di Bangi, sudah bernikah dgn Ahmad Firdaus seorang pegawai Eksekutif di KUIS, & mempunyai seorang anak lelaki
Ahmad Ilham Fatih. & telah bermastautin di Bandar Seri Putra, Bukit Mahkota, Selangor.
2. Ustzh Nurul Yani 21 thn, seorang Guru Bebas di beberapa Instituisi Islam di Singapura.
3. Nur Atiqah 18 thn seorang mahasiswi di KUIS mengikuti jurusan Perakaunan.
4. Ahmad Noor Hakim 13 thn, Penuntut tingkatan 1 di Madrasah Aljuneid Al Islamiah (Singapura)
dan akan meneruskan Pengajian Islam di Mahadin Islamic Institute of Kuwait selama 5
tahun, dan akan berangkat pada September 2009, atas biasiswa penuh Kerajaan Kuwait.
Saya seorang Self Employed, masih bekerja di Singapura, dan bermastautin di Taman Pulai Indah Johor
Baru. Saya menjaga ibu saya yg masih sihat dan tinggal di Singapura. Isteri saya seorang suri rumah.
Ini saja yg dapat saya lapurkan, sila hubungi saya sekiranya ada sebarang soalan. wassalam.
Abdul Malik Bin Zambri (Zamree) rmh : 075586315 hp : 0173802471 atau hp sgp +6594523563.

1 comment:

  1. InsyaAllah, Ahmad Firdaus/Nurdiyanti : B-1-1, Apartment Seri Melati, Jalan Seri Putra 3/1,
    Bandar Seri Putra, 43600 Bangi, Selangor . HP 014-2772842, Rmh 03-89268487.

    Alamat saya : No.1, Jalan P/I 8/7, Taman Pulai Indah, Kangkar Pulai 81110
    Johor Baru, Johor Darul Takzim. M'sia.

    Alhamdulillah, saya amat gembira n hingga kita bertemu kelak. Wassalam

    ReplyDelete