Pages

Saturday, April 4, 2009

Keluarga Mahadi bin Itam Bakar bin Imam Kolah

Keluarga seterusnya anak kelima Itam Bakar ialah Mahadi beristerikan Halimah tinggal di Lubuk Merbau Kuala Kangsar. Pasangan ini dikurniakan tujuh orang anak yang sulung perempuan, yang dikenali sebagai Nik bersuamikan Saharudin tinggal di Lubuk Merbau mempunyai beberapa orang anak iaitu Nor Aini, Nor Ainon, Nor Azizah Zulkifli, Kamarul Baharin, dan Nor Aida.Anak-anaknya benyakan berkerja sebagai jrurrawat di hospital kerajaan dan ada juga tinggal bersama ibubapanya di Lubuk Merbau.

Kedua Zaitun bersuamikan Mustapha tinggal di Kampung Basong Kuala kangsar. Pasangan ini mempunyai beberapa orang anak pertaman Kamarul Azlan seorang pegawai kerajaan di Putra Jaya. Kedua Samsul Kamal, Rosmaliza dan Fairuz.

Anak Mahadi ketiga apa yang dipanggil sebagai Andak bersuamikan seorang pegawai polis Mat Zelan salah seorang anak cucu Imam Kolah piut kepada Imam Kolah cicit kepada Hjh Inah cucu kepada Hj Saad dan anak kepada Raesah tinggal di Taman Pewira Ipoh. Pasangan ini merupakan pasangan anak saudara dengan emak saudara.
Mereka dikuniakan tujuh orang anak Marina, Zafarullah seorang pegawai bank di CIMB bank di ibu pejabat Kuala Lumpur, Tariq, Muklis, Maslinda, Ashraf dan Malina.

Keempat Sariah bersuamikan Khairi mempunyai beberapa orang anak iaitu Suzy, Rizal, Sharin dan Rohana.

Kelima Ali Basha berpasangan bengan Norlia tinggal bersama ibunya di Lubuk Merbau. Ali Basha seorang kakitangan Plus di Kuala Kangsar di kurniakan lapan orang anak yang masih lagi bersekolah dan kecil Maizatul, Syafie, Suhabil, Ibrahim, Sidiq, Mardihah, Ilias, dan Saidah.

Seterusnya Nor Aisiah bersuamikan Kamarul Basha. Pasangan in cuma dua orang anak sahaja iaitu Syakmin ddan Syafika. Keluarga ini tinggal di Kampung Ceras Baru Kuala Lumpur.

Anak bongsu Mat Satar beristerikan Ju juga dua orang anak Mat Sufian dan Fatin.

Maaf terdapat kesalahan fakta dan informasi, sesiapa yang mengatahui keluarga ini sila buat respon di ruangan komen atau email kapada saya ahmadckk@gmail.com

No comments:

Post a Comment