Pages

Tuesday, February 3, 2009

Keluarga Rasyidah Binti Hj Latih bin Imam Kolah

Anak bongu hj Latih Rasidah berkeluarga dengan Mier Kasah juga ada pertelian keluarga dan menetap di Sayung Lembah Kuala Kangsar di kurniakan empat anak perempuan.

Yang sulung Yong Za bertemu jodoh dengan Ahmad Tajudin bin Yeop Ali bin Ibrahim bin Imam Kolah jadi pasangan ini adalah pasangan cicit Imam Kolahy7ang telah dirahmat tiga orang anak lelaki Pasangan ini menetap di Talang Hilir Kuala Kangsar. Anak yang tua Khairudin yang orang kamong panggil Jama seoraang pegawai polis bersara bertemu jodoh dengan oarang Sayong menetap di Taman Muhibah Ipoh Perak. Yeng kedua Sadri juga berkeluarga menetap di Bidor merukana ppesara pewai kanan pertanian di Perak dan yang bonmgsu ndan yang paling berjaya dalam keturanan Imam Kolah ialad DR Mohamah Hashin bin Ahmad Tajudin seorang jutawan yang meneraju syarikat GLC kerajaan CCM yang terseniraikan dal Bursa Saham KL. Dia juga sudah berkeluarga dan menetap di Bukit Tunku Kuala Lumpur, baru-baru ini telah diadakab kenduru perkawinan anak perempuan sulung ramai jua keturanan Imam Kolah yang hadir meraaikan majlis tersebut.

Kedua Nyah Mahiyah bertemu jodoh dengan Mt Isa orang Bota juga ahli keluarga yang jauh menetap di Taiping dikurniaka dua orang anak lelaki seorang guru di Ipoh dan seorang pegawai kerajaan di Kuala Lumpur.

Ketiga Yang Rahimah juga bertemu judoh dengan cucu Imam Kolah, Sulaiman anak Chu Yan ini bermakna bapa saudara bertemu jodoh dengan anak saudara.Keluarga ini dirahmatkan ALLAH ramai anak sembilan orang yang kesemuanya lelaki. Yang tua Datuk Ahmah Husaini ketua pengarah JPS Selangor sudah berkeluarga dan menetap di Shah Alam anakanaknya yang lain Rosli, Roslan, Ridwan, Zainudin, Zaidi, Fadzil dan Khairi bebnyakan mereka ialah pewai kerajaan berbagi njabatan.

Yang bongso Sattar bertemu jodoh dengan CiguZamain benetap di Taman Jasa Kuala Kangsar dikurniakan 3p 1lk iaiti Salbiah rasanya di Tanjung Malim, Salmah Noraini dan Faizal.

sesiapa yang tahu keluarga ini atau ahli kelurga ini tolong tulis dalam komen supaya boleh dieditkan dan dimasukan dalam bolg utama

No comments:

Post a Comment