Pages

Sunday, February 1, 2009

Rokiah binti Hj Latih bin Imam Kolah

Adik kepada Hj Abas bin Hj Latih ialah Rokiah bertemu jodoh dengan Osman dikatakan orang Johor, dikuniakan tiga orang anak lelaki yang tua arwah Adnan seorang polis bertemu jodoh dengan Hamidah orang KotaLama Kiri, balunya menetap di rumah awam Jalan manong Kuala Kangsar. Dirahmatkan ALLAH anak yang ramai, yang sulung apa yang kami sebut sebagai Nini sahaja pesara kenai jabatan kerjaan bertemu jodoh dengan Osman pesara pegawai MAS menetap di Taman Krian Parit Buntar, yang lain diketahui CheYan pesara kerani jabatan kesihatan di hospital KK bertemu jodoh dengan Fadlilah seorang pegawai jabatan kesihatan di HKK. Sorang lagi pegawai imigrasyen yang bertugas diGhuangshau di China , yang lain-lain lelaki seperti Latif, Halim, Zulkifli dan Nizam, yang perempuan pula Amah,Niah, tipah dan Cek. kepada sesiapa yang mengenali keluarga ini tulis dam komen supaya dapat dimasukan dalam blog utama semasa edit.

Adik Hj Adnan, Salehudinberkeluarga dengan Zainab Yasin menetap di Asung Lembag juga dirahmatkan ALLAH anak yang ramai. Yang tua Isya berleuraga dengan uztazah orang Labuan menetap di kampong Seri Aman si Pucong Selangor dan dirahmatkan beberapa orang anak. Kedua Hoani menetap di Kampong Bikan Tapah, Perak, Azidin di Kampong Gajah dan Roslan di Sitiawan Ros di Bangi dan Zuraida di Ukau Perdana

Anak Rokiah yang ketiga Mad Radzi berkeluarga dengan sorang guru(pesara) yang kami panggil saja kakak menetap di Kampung Seri Aman Pucung berkedatan dengan Isya, tidak dirahmatkan ALLAH tetapi mempunya anak angkat peremuan dan lelaki.


Anonymous has left a new comment on your post "Keluarga Hj Abas bin Hj Latih bin Imam Kolah":

Nor Hafizah Mohd Nor (anak HASMI SALEHUDDIN)

nak adjust sket...tok kata osman bukan asal dari johor yang johor tu opah wah dah arwah dah duk kat muar dia kawin dengan orang johor opah wah tu untie tok,ni tak sure sangat banyak yang fiza tak tau...ok kite story pasal keluarga SALEHUDDIN OTHMAN...ni atok fiza kawin dgn ZAINAB MAT YASSIN..pastu...dapat anak MAT ISA, HASMI(my MUMMY),MAT AZIDIN,RUSLAN,SALAMIAH,RUSLAINI dan RAIDA.ada yang telah kembali kerahmatullah MUHAINI dan beberapa orang lagi.atok ni menetap kat sayong lembah dgn opah...duduk dua orang jer...if kitaorg ada masa terluang kitorg balik la jenguk atok n opah sayang.so far diorang sihat wlu pun dah semakin dimamah usia,k kite citer ttg AYAH LOP(MAT ISA)dulu duduk kat labuan kawin ngan esah(mak yong) orng muar ada anak 2 org salha n rafidah. sekarang menetap kat puchong.HASMI my mummy menetap kat taman bidor jaya perak kawin ngan my dad MOHD NOR..fiza ada lima adik beradik..sume tengah study..angah n yayang kat uitm s.alam, ude kat matrik,adik spm tahun ni,fiza plak keje dah ngan anak syarikat berjaya time as management team kat operation departmen 7e jer..kalau nak tau lebih lanjut bleh view www.friendster.com/teddycute ada gambar family fiza.AZIDIN plak menetap kat kg gajah..emh pakcik yang ni ada buat blog family jg kalau nak tau lebih lanjut contact dia k 0195776449.ruslan menetap kat manjung,salamiah ada kat bangi mengajar kat AL amin bangi.ruslaini kat gombak raida kat uk perdana.nak tau lebih lanjut just email me ok...sedia membantu fizdagr8@yahoo.com sampai sini dulu if ada info terkini fiza shout lg,SALAM.......


Sesiapa yang tahu keluarga ini tulis dalam komen supaya boleh dimuatkan dalam blog utama semasa diedit nanti.

Sesiapa juga anak cucu, cicit, puit Imam Klolah ada maklimat atau cerita keluarga boleh ditulis dalam komen supaya boleh dimasukan dalam blog utama semasa diedit nanti.

1 comment:

  1. Salam....sy baru jumpa blog ni...boleh beritahu saya lebih lanjut ttg anak ank rahimah..rahimah anak kpd jemari..dan rahimah berkahwin dgn siapa...kerana anak2 rahimah mungkin adk bradik tiri ibu sy..arwah atok sy tggal di talang hilir..harap diberi respon segera..tq.

    ReplyDelete